Dobrý den,prosím o radu.Žiji po rozvodu z přítelkyní již 15let mě je 40l a jí 45,byli to krásné i zlé chvíle ty zlé jsem způsobil já svoji blbosti a podnikáním kde jsem nasekal dluhy atd.Lhal jsem ohledně financí,hrál jsem karty a šidil rodinu.Nejsem lakomý když jsem peníze měl kupoval jsem dětem mým i jejím dárky ale ted to došlo tak daleko že nemohu sehnat práci ač se snažím budu nucen nastoupit do fabriky kde me exekuor sebere cast a budu pobirat minimum.Její rodina a kamarádky jí radí že se bude mít sama líp ,že už jiný nebudu atd,ale já bych rád aby pochopila že už taky chci žít jinak a ty roky kdy mě trpěla moje úlety jí oplatit ale nevím jak.Vím že to zní směšně ,ale opravdu jsem již došel k závěru že můj život je u konce,hrozí že přijdu o skvělou ženskou protože už mě má za ty roky taky dost,někdo ríká že není pozdě v mém věku se srovnat,ale já se obávám že jsem svou chvíly na obrat promeškal.Nemůžu spát,nejsem schopen se na nic soustředit přemýšlím o pojistce kterou bych napsal na deti a na ni abych je zabezpecil a ukončil tak trápení moje i její.Už jí nechci lhát ,půjčovat si peníze a říkat já si je vidělal chci prostě žít normálně ale nevim jak.Jsem asi u konce ale budu rád za váš názor popřípadě radu děkuji

Milý kapříku, chápu, že momentální situace je neradostná. Příliš nakupených problémů: – Lhaní – proč jste musel lhát, čeho jste se bál, co jste chtěl získat – to je na psychoterapii - hazard – podobné otázky - spánek – je třeba odpustit si a přijmout přirozené následky svého jednání a říci, život je o.k. i v takových podmínkách Doporučuji, abyste s partnerkou zašli do Poradny pro manželství a mezilidské vztahy (v každém okresním městě zdarma) a sám navrhl, že budete pravidelně docházet na koučink. Držím palce a štěstí na terapeuta.