anonym Personál zeptal se před 12 roky
Dobrý den, mám nějakou chvíli problémy s přítelem, se kterým si vůbec nevím rady. Jsme spolu zatím tři čtvrtě roku, ale znali jsme se už dávno předtím. Vždycky jsem si myslela, že je přítel velice rozumný co se týče vztahových věcí, především žárlivosti. Často o ní mluvil s velmi negativním postojem. Je to ten typ člověka, který se hodně zajímá o různé duchovní, psychologické a filozofické věci a čte si o nich. Dlouho byl žárlivý jen v normě, ale poslední dobou se to začalo zhoršovat. Žárlí na fotky, na kterých jsem vedle kamarádů a ptá se, zda jsem vedle nich náhodou nemohla stát ještě blíž. Říká, že jsem občas vyzývavá, a omlouvá se s tím, že předtím s takovou ženou, za kterou by se otáčeli chlapi , nechodil. Před pár dny jsem se na jedné firemní akci vyfotila s jedním zpěvákem a ztropil scénu. Neustále říká, že mi věří, ale poslední dobou potřebuje i často ubezpečovat o tom, co k němu cítím a jestli je všechno v pořádku. Já ač nejsem ten typ, který neustále musí vyznávat své city, se opravdu snažím a překonávám se, ale zdá se mi, že s novým dnem přijde nová nejistota a mám strach, že se to nezlepší. Říkám si a doufám, že je frustrovaný z toho, že nemůže najít 2 měsíce práci, a až si ji najde, zlepší se to. Ale nejsem si jistá. Oba jsme velice citliví lidé, a i já potřebuji někoho, kdo mi bude stát oporou a bude si jistý. Předem děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milá Sandro, přítel sám sebe nevníma tak cenného jako vás cennou. Je třeba, aby si to uvědomil – pak by se měl rozhodnout, zda se zvládne a nebo vás propustí… Jak píšete, i vy máte své potřeby a záleží na Vás, kdy vyhodnotíte, že vztah vám víc bere než dává… mmj. oporu, vlastní osobní sílu, potřebujeme mít každý v sobě. Najděte si cestu k ní jinak, než skrze partnera. To pro vás bude užitečná zkušenost. Přeji vše dobré.