Dobrý den, už si sama nevím rady. S přítelem jsem byla přes 3 roky. Před měsícem mi řekl, že by si chtěl užívat s jinými a pak se vrátit, byl to pro mě strašný šok, ale pak řekl, že mě ztratit nechce a že se bude snažit, aby to přešlo. Po další 3 týdny mi psal, že je teď na výcviku a nemůže přijet, ale že až se vrátí, tak si pro mě přijede, uděláme si krásný večer, že si mě k sobě nastěhuje atd. Byla jsem z toho strašně šťastná. Jenže, 2 dny poté začal chodit s jinou a já se to třetí den dozvěděla přes facebook, kdy ona mu napsala na jeho profil, že to byl krásný víkend. V tu chvíli mi jen napsal „miluju jí, je konec“ a odjel na výcvik. Já se od jeho nové dozvěděla, že po celý ty 3 týdny co mi psal, jezdil o víkendech za ní, že mi lhal, že v podstatě vše byla lež. Sesypala jsem se z toho, 4 dny jsem nemohla nic sníst, bylo mi z jídla zle, zhubla jsem 5 kilo a už vážim jen 43 kg, moje výška 164 cm..Po těch 4 dnech ( což bylo včera ) mi o5 začal psát a vypadalo to, že se ke mně vrátí, ale z minutu na minutu obrátil a řekl že miluje jí, že s ní je štastný at mu to nekazim, že chce začít od znovu s ní. A já se znova hroutim, skoro nejim, je mi špatně, jenom sedim, brečim, nic mě nebaví, nic nechci, bolí mě pořád hlava, v noci se mi zdají sny jen o něm a já se probouzim úplně psychicky vyřízená, unavená. Nebaví mě se učit ani do školy, v hlavě mi lítají myšlenky jak jsme spolu v létě byli štastný, ještě před měsícem.. Nebo se vlastně už nějakých těch pár měsíců přetvařoval?.. Vztahů už jsem pár zažila, ale s nim to bylo jiné, nikoho jsem nikdy takto nemilovala, byl to úplně jiný pocit, pocit navždy a já teď nevím co se svým životem, pořád mám v hlavě jen myšlenky že chci aby se vrátil, že byl pro mě vším, že ty city jsou moc silné. I před ním jsem životem jen tak bloudila, ale s ním se vše změnilo. Vím že jsem v tom vztahu dělala strašně chyb, chtěla jsem je po jeho příjezdu napravit, ale on už mi nedal šanci…. Nevím co dál, už opět bloudim životem jako tělo bez duše a nechápu co na tomhle světě dělám..:-(

Milá L, na tom světě jsi proto, abys ho udělala skrze sebe hezčí, abys byla tělo s krásnou duší :). Tvoje duše aby měla ráda své tělo, svou duši a svět kolem sebe. To, že se s tebou rozešel je od něj dar pro tebe, abys uviděla, že nemůžeš žít život skrze něj, že štěstí musí jít z tebe a s druhým ho sdílet… mmj. on sám není zralej mužskej podle toho, jak se k tobě chová. Dej si úkol: potřebuju, chci se dát dohromady – musím o sebe pečovat… nakresli si svoji životní sílu a přivolej ji k sobě, můžeš se obrátit na individuální konzultaci ke mně či k jinému psychologovi. Antidepresíva od psychiatra by taky nebyly od věci. Chod s kamarády ven, čti knihu Miluj svůj život. Držím palce. (Láska přeje každému, co on potřebuje a tvůj milý potřebuje svobodu a jinou ženu -přej jemu i sobě svobodu a vše dobré.)