anonym Personál zeptal se před 12 roky
Hezký den, asi sem ten dotaz nepatří, ale lámu si hlavu s tím, koho volit. Podle čeho se rozhodnout?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milá Janko, solidním vodítkem pro rozvážení koho volit je http://volebnikalkulacka.cz/ Připadají mi otázky solidně, rovnoměrně postavené, mne vyšla moje strana na 2.místě (na prvním bohužel strana, která se nedostane do sněmovny) – v závěru uvidíte své shody i podle významnosti témat pro Vás. Myslím, že každopádně výsledek Vám stojí za zvážení. Přeji vše dobré (p.s. garance internetu státem zní sice hezky, ale je to dobrá možnost na tunel :), ale to je detail)