Dobrý den, je mi 16. let a popravdě mám problém se sebevědomím. Přiznávám se , že teď už je mé sebevědomí o hooodně moc lepší, ale tak před rokem bylo opravdu strašně nízko. Postupně se to začalo zlepšovat, začala jsem si více věřit, říkat si , že na ‚to’mám atd. Prostě jsem se začala mít ráda a přestala jsem se neustále litovat (i když k tomu mám sklony do teď, ale okamžitě toho nechám), Přestala jsem kritizovat svůj vzhled,neřeším tolik to co si o mě ostatní lidé myslí atd. Jenže mám neustále v sobě takový blok, díky kterému se nedokážu před lidmi, s kterými se tolik nebavím, nebo dokonce i pár lidmi, které znám už od dětství uvolnit a mluvit , tak jako se svými blízkými přáteli. Prostě se stydím a to mi někdy brání v seznamování s ostatními. A tak Vás moc prosím o radu, co ještě na mém sebevědomí zlepšit , aby odpadl i ten stud. Děkuji

Milá Katko, děkuji za vaše psaní – je vidět, že změnit se člověk může, když chce a má kus sebekázně a rozhoduje se pro konstruktivní vzorce myšlení… Hodně jste do ted pracovala hlavou, ted je třeba přidat práci s emocemi. Ten blok je třeba poznat a rozpustit. Cesty jsou různé, můžeme se sejít a jít cestou rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Můžete zkusit ho namalovat, uvědomit si, kde je v těle, pak ho světlem v těle rozpustit a obrázek spálit… Budete-li chtít, ozvěte se… ńejlépe osobně, ale můžeme něco probrat i telefonicky.