Dobrý den Vytvořila jsem si závislost na člověku a nemůžu se jí zbavit.byli jsme nejdřív kamarádi a stále si psali pak jsme spolu začali chodit vydali jsme se dvakrát jenom dvakrát týdně chtěla jsem mu dát volnost protože jo prý bývalá strašně hlídala. Po čase mi to začalo vadit rozešli jsme a já začala chodit s někým jiným ale pořad jsem myslela na něho a on si uvědomil že mu scházím a začal jak to změní tak jsme se vrátili zas k sobě pak nasledovali tři měsíce rozchodů a hádek kdy se vždy rozejdem pak to nevydržíme a vrátíme se k sobě. Nedávdo jsem se musela odstěhovat zas to skusit s někým jiným a on zas začal už mu nevěřím že se změní. Ale nedokážu ho opustit úplně jsem schopná čekat i několik hodin jen kdyby nahodou napsal. Hrozně mě to ničí nejsem schopná dělat cokoliv jiného.

Milá Evi, v podstatě na totéž se ptala Irena – kousek pod Vámi. Položte si otázku, zda tak, jak se chová, se chová člověk, který Vás miluje… Pak je třeba mít dost odvahy odpověd přijmout s definitvní platností a pustit se do: je třeba rozhodnout se a pouta uvolnit a na všech úrovních to učinit. Důležitá pouta vznikají na úrovni pohlavních orgánů, soláru, srdce a hlavy. Často je třeba proces provést vědomou psychoenergetickou prací. Můžete se objednat (1-3 setkání, spíše 3). Také je třeba uzdravit srdce. Mějte pěkné dny.