anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den,prosím o radu má osmnáctiletá dcera se odstěhovala za svým přítelem.Po poradě s psycholožkou jsem ji to umožnila(studuje ještě střední školu).Udělaly jsme si pro sebe jeden den v týdnu,přijde popovídáme ,jdeme ven,atd.No a v tom je u mě problém,dcera když mi vypráví tak pokaždé trochu jinak.Má k tomu sklony náš jeden velký konflikt byl lhaní.Když jí upozorním,že minulí týden to bylo jinak,tak to buď přejde ,nebo se nějak vymluví.Také mě trápí ,že se nechá od svého chlapce "živit".Má domluvenou brigádu,ale když má finance tak do práce zavolá omluví se,podle mě se ji prostě nechce.Nevím jak se k ní mám chovat ,když z 80% s jejím chováním nesouhlasím.Také nevím co ji k tomu chování vede vždy byla bezproblémová nebo mi alespoň tak připadala.Od mala jsem ji vedla aby nebyla lhostejná vůči ostatním.Teď když není doma tak se mi po ni stýská i s těmi negativy.Ale když přijde a začne si vymýšlet,tak tiše trpím.Děkuji za opověď a přeji hezké léto.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Pavlíno, chápu, že vaše duše se setkala s bolestí během dětství a dospívání, kdy rodiče pro vás nebyly k dispozici… Tuto bolest by bylo dobré ošetřit… Jediný přístup, který přináší do života mír je smíření se světem, takový, jaký je ve všech jeho aspektech… a milá P., je paradox, že matka s otcem zůstává a má ho ráda, ale vy dvě dcery jste se rozhodly, že mu "ukážete" … čeho tím chcete dosáhnout? (to, co je mezi rodiči vám nepřísluší hodnotit) Bylo by dobré, kdybyste ke mne párkrát zašla, abychom dorovnali pár momentů ve vašem životě nebo si alespoň zajedte na http://www.konstelace.info . Přeji vše dobré.