Dobrý den, nevím jak se vyrovnat se situací, syna mi odsoudily na 7let nepodmíněně/ má 23let/ Nevím jak dál. Viním se.že jsem ho špatně vychovala.Hledám chybu v sobě.Přestala jsem komunikovat s okolím,vyhýbám se kamarádkám, rodině.Uvažuji i o změně práce, abych nepotkávala lidi z vesnice. S manželem/ jsme spolu 25 let/ jsem si přestala rozumnět, očekávala jsem, že mne obejme a utěší. Ale nastalo zklamání. Už si nejsem jista, jestli s ním chci dál být. Má rád kamarády a alkohol. Nemáme si co říct,jediné téma jsou peníze. Děkuji

Milá Leni, sice se asi budu opakovat, ale doporučuji společnou návštěvu poradny. Syn ve vězení je jistě i bolestí otce, i když to třeba nedává znát, bolest každý prožíváte osamoceně a to rozděluje. V každém okresním městě naleznete Poradnu pro manželství a mezilidské vztah, která je zdarma – můžete sama i s ním. Odpustte sobě, dělala jste to nejlepší, co jste umněla, každý jsme zodpovědný za sebe, syna jste k trestné činnosti nevedla – to je podstatné. S kamarádkami se podělte o bolest, nevyhýbejte se jim – tím byste odsoudila sebe a to si nezasloužíte. Držím palce a hlavu vzhůru.