Nevím co mám dělat,jsem v manželství neštastná,muž se mnou mluví jen pr slov za den a to ještě co se týče dětí,nákupu,jídla jinak jsem vzduch.V místnosti se mnou setrvá jen co nekratší dobu a to ještě jen mlčí.Mám pocit,že by bylo nejlepší můj život ukončit,ale ranila bych ostattní a to si asi jen myslím.

Milá Káťo, kvůli tomu, že Váš manžel se k Vám chová jinak než byste si přála a než by bylo hezké se přeci nebudete zabíjet. To by bylo nějaké nepovedené… Na světě jsou i jiní lidé… to, co potřebujete a manžel Vám není schopen dát, hledejte jinde. Nemluvím rovnou o milenci, ale o kamarádkách a kamarádech, pochopení, trávení volného času… Je na čase popřemýšlet, jak si život zařídíte… Můžete mu dát třeba přečíst rovena.info/manzelska-krize-jak-ji-poznat-znaky.html a dát návrh na poradnu. (to nevylučuje odstavec první) Přeji vše dobré a dívejte se na to dobré, co máte…