anonym Personál zeptal se před 11 roky
Zdravím Radanko, prosím o radu. Je mi 39 let a mám o 3 roky mladšího přítele. On by chtěl dítě , ale máme trochu problém. On má jiný názor na společné budoucí finance rodiny. Dům ve kterém budeme bydlet je jeho, vydělá slušné peníze, ale je dost sobecký a lakomý , nebo jak to mám nazvat, protože stále říká "já" a "moje peníze" a " můj dům". Mám obavy , že jestli budeme mít dítě a já budu na mateřské -víceméně bez příjmu, budu to poslouchat. Nevím jak mu mám vysvětlit , že nebude "já" , ale "my" že nebudou jeho peníze, ale naše. On žil nějakou dobu sám a nikdy nemě nedostatek peněz, neumí se vžít do situace člověka bez práce -jako jsem teď i já. Nevím jak na něj a jestli to má vůbec řešení to jeho sobectví, jestli se to změní až bude potomek? Moc děkuji za odpověď a za radu, velmi si vážím Vaší vtřícnosti. Irena

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milá Irenko, plně chápu o čem píšete. Doporučuji návštěvu (cca 2 až 3 až 4 návštěvy) v poradně a probrat toto téma. Je možné/i pravděpodobné, že jemu uvažovat v "my" moc nepůjde/nechce, pak bych navrhovala "nestydatou", naprosto konkrétní,řádnou finanční dohodu mezi vámi předem s ověřeným podpisem…. Milá Íro, nebojte se toho a mluvte s ním o tom a nedejte se zahnat do koutu, přeju Vám pevný postoj: "Dítě ano, ale nese to i závazky směrem ke mně." Budete-li mít chuť, ráda Vás potkám a držím palce.