anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu. Jsem 8 let rozvedená ( manžel alkoholik) a z prvního manželství mám 2 děti. Dcera je již dospělá a synovi je 16. Hned po rozvodu jsem si našla přítele, se kterým stále jsem a máme spolu 2 děti ( 6 a 2,5 roku). Zpočátku jsme měli velké problémy s dospívající dcerou,která se nesnesla s přítelem. Ale vše jsme ustáli a teď když je dospělá vše se urovnalo. Nyní má přítel zase konflikty se synem, ale není to tak intenzivní takže to jakž takž ukočírujeme. Děti se mezi sebou snáší dobře a mají se moc rády. Přítel je strašně paličatý a urážlivý a je schopný se mnou kvůli konfliktu nemluvit dokud já nepřijdu a nezačnu vše urovnávat.Už mě to unavuje, ale mám takouvou pitomou povahu, že nakonec si myslím, že je to moje chyba a jdu se mu omluvit.Poslední dobou také moc žárlím i když vím, že nemám důvod. Je dost oblíbený a rád rozdává ostatním ženám komplimenty, baví se s nimi a to já dost špatně snáším. Občas mu to vyčítám, on se urazí a já mám pak pocit, že se ztrapňuji a lituji, že jsem s tím zase začala a mám strašné výčitky vůči sobě. Pokaždé si říkám, že se musím ovládat a vydýchat to, ale nějak se mi to nedaří. On mě nechá dusit, nemluví se mnou i když vidí, že mě to mrzí.Mám pocit, že mnou pohrdá. Možná to souvisí i s tím, že se nijak nehrne do manželství i když jsem to párkrát nadhodila. Myslím, že mám komplexy méněcennosti a že si nevážím sama sebe. Kdybych měla více sebevědomí, určitě bych některé situace brala více s nadhledem, ale ptám se jak to mám dokázat? Neexistuje nějaký návod jak se naučit mít sám sebe rád? Vím, že pokud si nevážím sama sebe tak si mě nemůžou vážit ani moji blízcí. Prosím napište mi jak to zvládnout. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Markéto, s povrchní zdravotní péčí se ve svém okolí setkávám. Na vašem místě bych asi vyhledala lékaře celostní medicíny. Nevzdávejete se a najděte si třeba i na internetu toho, o kom budete mít pocit, že vám bude moci pomoci. Můžete se také poptat, který obvodní lékař ve vašem okolí věnuje dobrou péči pacientům a pozeptat se ho, zda by vás přijal do péče a poslal na vhodná vyšetření. (Dozvěděla jsem se, že od ledna pro lékaře je finančně nevýhodné poslat pacienta ke specialistovi – nevím přesně) Nevzdávejte se – s páteří není dobré si zahrávat – také doporučuji kombinovat klasickou medicínu s energetickou léčbou – pak je léčba nejefektivnější.