anonym Personál zeptal se před 12 roky
Dobrý den mam dva přítele a nevím koho si vybrat. S jedním žiju už 2 roky a nerozumíme si je na mě neustále hnusnej vyčítá mi a předhazuje mi mojí minulost. Ted jsem přišla i o práci a jen se semnou hádá že k vůli mě nebude jíst suchej chleba tak jsem se odstěhovala k rodičům řek mi až si najdu práci že se můžu vrátit jinak ne. A co jsem poznala toho druhého je na mě strašně hodnej chce abych se k němu nastěhovala udělal by pro mě cokli akorád že je starší o13let. Co když je to hezký ted protože jsme spolu na začátku. Nevím co mám dělat a pro jakýho se mám rozhodnout A hlavně jak to říct. Moc prosím o radu. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milá Ter, abych pravdu řekla, nevím,o čem pochybujete. Slyšíte slova o tom, že se máte odstěhovat a zůstáváte? Chová se k vám nehezky a zůstáváte? Proč? Jste masochistka ;)? O tom, zda jít k druhému nebo ne, to nevím. Nevím, jaký vztah k němu máte vy. Nevím, kdo jste a kdo je on, co vám funguje… Ale z toho, co pášete, není zřejmé, proč ne. Věkový rozdíl 13let nevidím jako argument. Jak vztah bude vypadat za nějaký čas, to nevíme… Přeji vše dobré.