anonym Personál zeptal se před 11 roky
Před několika měsíci sem byla veganka,všichni o tom vědeli ale pak na mně přišli takové žravé nálady a sežrala jsem všechno co sem našla. Teď je to už sice lepší no pořád se nedokážu vrátit k veganstvý ale nikomu sem to neřekla ale bojím se že se to provalí.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Holka, holka, je zajímavé, že místo jména jsi hodila nick Veg. – copak není pro tebe důležitejší obsah: "jsem" "jsem Jarmila" ? Tvoje podstata bytí není veganka… zkus svou podstatu bytí procítit v klidu, při výdechu… Je potřeba uvést v soulad vnímání potřeb těla i duše… A taky přijmout sama sebe – když ty v klidu oznnámíš, že tělo si řeklo o pestřejší stravu, ostatní tím neurazíš – když zjistí, že kecáš, budeš za podivnou nevyrovnanou osobu. Přeji vše dobré.