Dobry den prosím o radu, mame s manželem hezký vztah a jedno dítě. Neshody ale nastávají kvůli manželově sestře, která je rozvedená,s manželem nadělali dluhy, takže jsou ted u prarodičů na prvním místě,nedokáži překusovat věčné hovory o chudácích a že mi nevíme co máme. Tlačí na to, že bychom jim měli pomáhat.Ted jsme dokonce koupili rodičům dárek zážitkový aby se odreagovali a řekli mi že místo dědy pojede syn od švagrové,moc mě to mrzelo,a asi to i bylo na mě poznat. neumím se už u ničeho radovat.Neumím to překousnout, když přijdou na návštěvu slyším jenom o nich. S manželem se potom hádáme, protože on si již zvykl, chápu to nechce se s rodiči hádat, ale jak z toho kruhu ven ? Jak udělat aby mi to nevadilo,už si začínám nevěřit, že ta špatná jsem já.Neumím se přetvařovat, ale něco říct nemá cenu.Nikdo to nepochopí a budu za zlou. Ale to již jsem. Prosím o radu jak se zachovat.

Milá Babetko, je vcelku pochopitelné, co prožíváte. Rodiče manžela pomáhají svému dítěti, protože ho mají rádi a vidí, že to potřebuje. Manžel to také tak chápe – tak proč nepopřát každému: nechť dělá, co potřebuje. Oč běží v hádkách mezi vámi a manželem? Co nejvíce vám na situaci vadí? že nepečují o vás? o manžela? vaše děti? Samozřejmě, že vy nemusíte nikomu pomáhat – to by měli všichni respektovat. Možná by stálo za to, zavolat si nebo přijít i s manželem… abychom rozklíčovali, co je pro vás zásadní, co je od okolí vůči vám nefér. Je-li vám manžel dobrým manželem, stůjte při něm. Přeji vše dobré.