anonym Personál zeptal se před 11 roky
Dobrý den, chci se zeptat, zda je normální, aby matka nechávala 2x – 3x týdně děti doma i přes noc samotný a normálně si odjela za svým přítelem, spíše bych řekla milencem.. Takto to u nás je už přes dva roky, mě je 14 a bratrovi 16, ale pokaždé, když jen slyším jeho jméno, nebo když k němu jede, napadají mě strašně věci. Cítím strašnou zlost a chci utéct! Když mi bylo 10, můj život se obrátil vzhůru nohama, táta se od nás odstěhoval k jiný ženě a jejím dětem a máma se strašně změnila od té doby, co si našla novýho chlapa. Pořád mi lže.. Mám pocit, že s nim o ní soutěžím.. a prohrávám

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milá Lindo, zlostí se bráníš bolesti, kterou cítíš z toho, že ti chybí máma. Nemá smysl hodnotit, co je normální a nenormální (statistisky? individuálně? ideálně?) Zlostí ničeho dobrého nedosáhneš. Táta šel za ženou, máma za mužem… máma by bez něj byla smutná. Nesoupeříš s tím mužem – ty vždy budeš dcera… Zkus navrhnout mámě, abyste si spolu došli do poradny, bylo by dobré, abyste si s mámou mnohé řekli a psycholog by vám to mohl zjednodušit… Řekla jsi mámě, co cítíš? Víš, že i máma má své potřeby na vlastní život a je třeba je respektovat? Držím palce.