anonym Personál zeptal se před 11 roky
Dobrý den.Jsem čerstvě po ablaci prsu.Je mi 44 let. Žiju se svými dětmi u své matky.Po návratu z nemocnice( po operaci) na mne moje matka neustále řve.Po dobu mé nepřítomnosti tu měla na návštěvě(prý nezištné) mou sestru.A už je vše obrácené proti mne.A taky je problém ten,že všichni,kdo mi slíbili po návratu z nemocnice pomoc,se ke mno otočili zády.Jsem na vše sama.Ještě,že mám šikovné děti-ty mne drží nad vodou.Ale musím čelit neustálým výpadům mé matky.Denně od rána.Před tím než jsem nastoupila do nemocnice bylo vše v pořádku.Jednou za mnou byla na návštěvě v nemocnici.Ale chce zaplatit cestu a to,co mi tam přinesla.+ slyším denně výčitky,že tam za mnou "musela".Mám co dělat se sebou-ještě mm obvazy.A ještě čelit tomuhle-to je pro mne docela záhul.Když ji o něco požádám,protočí oči v sloup a zafuní nebo zasyčí.Nevím,je-li v nepořádku moje duševní zdraví nebo se něco děje na druhé straně……

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milá Anah, rodinné vztahy nás někdy testují… ano, jednání matky se zdá nepochopitelné – třeba je pro vás dobrou učitelkou, která vás vyzývá k cestě k sobě – každý se musíme naučit pracovat se svým psychoenergetickým polem, získat nezávislost – máte hodně náročné učební podmínky … zkuste nalézt psychologa, psychoterapeuta… můžete se ozvat… (zkuste si vybavit, že zatahujete plentu kolem sebe a slova matky k vám nemohou, v hlavě vypněte vnímání jejích slov….) a pokud je to trochu možné, jděte bydlet jinam, třeba i do domu pro matky s dětmi… Držím palce.