Dobrý den, už dlouho mě trápí jedna věc. Je mi 28, jsem několik let rozvedená. Po rozvodu jsem se nechtěla vázat a našla si milence. Je starší a ženatý. Jeho dětem je jako mě. Dá-li se to tak nazvat šlo ryze o sexuální vztah, byl mi sympatický a protože jsem se v tu chvíli na vážný vztah necítila,zkusila jsem to. Jen, že … jsem se zamilovala. Vím, že svou rodinu neopustí, ani to po něm nežádám, nechci jeho manželce ublížit. Všechno je to moje vina, věděla jsem o ní a i přesto do toho vztahu šla. Jen, že jsem těhotná, on to dítě nechce, ale akceptoval mé rozhodnutí, že si ho nechám. Nejde mi o jeho peníze, mám dobrou práci, peněz dost, nechci ničit jeho manželství, sebe ani jeho. Ale miluju ho a nevím, jak dlouho tohle vydržím. Chtěla bych mu porozumnět, vědět, co se v něm odehrává. Na jednu stranu to dítě nechce, ale na druhou mi břicho pohladí, políbí, sáhne si, jak miminko kope, miluje se se mnou a to břicho vidí. Proč ten poměr neukončí a spí se mnou dál, když to mimino nechce? Když se ho zeptám, kloudnou odpověď z něj nedostanu, nevyjádří se. Ještě jeden dotaz, zajímalo by mě, zda si ženatý muž dokáže držet od své milenky odstup, jako citový myslím, že se do ní nezamiluje, i přesto, že ten poměr nějakou dobu trvá. Nechci ho ztratit, ale nevím, jak se zachová, až si to malý pochová, jestli tedy vůbec. Změní se jeho chování nějak ? Děkuju Vám za odpověď Terka

Milá Terko, příběhy jsou různé, zápletky trojúhelníku kromě štěstí s sebou obvykle nesou i bolest. Jak se zachová, nevím. Jak vidět, ženatý muž si tělesný odstup od přitažlivé ženy neudržel, psychický – to vnímáte, ekonomický? – částečně jistě. S city muž může nějak hospodařit – může mít rád obě… nějakým způsobem má rád jak vás tak miminko, ale čas a energii chce rozložit jinak a k závazku se zatím asi plně nerozhodl. Přeji vše dobré a otcovství uveďte – nejedná se jen o Vás ale i o právo dítěte na otce a jeho podporu včt. finanční. Přeji vše dobré.