Dobrý den, mám takový problém. Mám velký problém s agresí ze začátku to bylo tak že když mě něco naštvalo tak jsem si parkrát do něčeho praštil ale poslední dobou je to čím dál horší,teď už do něčeho třískám tak dlouho dokud mi třeba nezačne téct z ruky krev nebo dokud je ta bolest ještě snesitelná. Měl bych s tím něco dělat zajít k lékaři ? Děkuji Karel

Milá Melis, druhého nemůžeme k ničemu donutit. Nevím, jak podstané téma bylo předmětem vašeho nesouladu, ale chování vašeho muže je opravdu nedobré…vám přeji dost síly a odvahy k zachování sebeúcty a chování, které vám prospěje. Oba návrhy, které dáváte v závěru vašeho psaní, mi připadají dobré – jen bych vám přála, abyste pozměnila motiv těchto kroků – abyste je udělala kvůli sobě. Vím, že je to životní etapa velmi náročná a beze slz se asi neobejde. Najděte si v okolí útočiště, kde se budete cítit dobře a bezpečně.