anonym Personál zeptal se před 11 roky
Dobrý den,denně se probouzím s pocitem že život ztrácí smysl.Společnost ve které žijeme se řídí pouze penězi, bez nich nelze bydlet ,jíst ,léčit se……Jsem nezaměstnaná( zaměstnavatel zrušil celý podnik),neodpovídám požadavkům zaměstnavatelů( nejsem schopná dělat nepřetržitém provozu, mám opotřebovaný pohyblivý systém ale ČID ani průkaz ZP nemám)rekvalifikace dnes ÚP. neumožní bez záruky pracovního místa. Na 1 volné pracovní místo je v našem regionu až 27 uchazečů – je jisté ,že nezaměstnanost nikdy nevymizí. Díky nezaměstnanosti se lidé dostávají do neřešitelné situace. Ještě 2měsíce budu pobírat PVN( pracovala jsem 25let)ale pak nastane období ,kdy bych měla být zátěží pro mou rodinu či soc. systém a to se mi opravdu nechce. Život je darem pro mě už nepotřebným a chtěla bych ho odložit tam , kde není zapotřebí pro jeho udržování žádných finančních nákladů.Nemám odvahu to udělat sama a Eutanázie je u nás zakázaná. Nechci poškodit orgány – mohli by se darovat ale jak to udělat?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milá Anno, je vidět, že skutečně sumírujete myšlenky ohledně opodstatněnosti života… v mnoha myšlenkách s vámi souhlasím (taky se mi ta pravidla společnosti nelíbí, ale lidé si nevážili jiných principu a neuměli vnímat sounáležitost…) Nesouhlasím však s myšlenkou, že my si máme odkládat život, kdy nás napadne… Jsou různé fáze života – aktivní, dávající a také fáze, kdy jsme potřební a potřebujeme přijímat… naučte se to, přijímat – ať dávky nebo postupně ČID (když to vyjde…) nebo podporu od rodiny… najděte, že je to nová fáze, kdy svůj čas můžete využít pro sebe a třeba domácí péči o členy rodiny… můžete se i porozhlédnout jinde, kde byste chtěla býti nápomocna…. Orgány si opečovávejte, ju ;).