anonym Personál zeptal se před 11 roky
Dobrý den, mám takový problém,momentálně bojuji sama se sebou.Mám 2 děti a manžela s nímž jsem žila 8 let.Vztah byl spíš kamarádský,než milostný.Byl tam nějaké hádky,což je asi normální.Časem jsem ztratila veškerý cit k němu.Našla jsem si milence, do kterého jsem se zamilovala.A pak následně také s ním bydlela měsíc.On příjmul mé děti úplně normálně vše bylo krásné,manžel mi o celou dobu psal a naznačoval ať se vrátím kvůli dětem. Udělala jsem to s tím, že tady skusím nějakou dobu být než zahodím šanci úplně.Chc si být na sto procent jistá že už s manželem to nemá žádnou cenu.Přítel souhlasil s tím abych našla sama sebe a abych věděla co opravdu chci.Potřebuji radu jak mám postupovat při rozhodování aby to bylo dobré pro děti hlavně a abych časem nelitovala.Přítele miluju a cítím k němu něco co jsem snad k nikomu necítila.Je to těžké pro mě.Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milá Aji, píšete: aby to bylo dobré pro děti hlavně a abych časem nelitovala. Tojsou dvě proměnné. Je potřeba vycházet ze sebe – každopádně mít v hlavě nastaveno, že dělám rozhodnutí, za kterým si stojím, proto je vyloučeno, že budu litovat – žiji a tvořím si svůj život. Taky není jisté, co pro vás znamená, že s manželem to nemá cenu – co by se muselo stát, aby to cenu mělo? Přeji vše dobré.