Nedávno som mala hrozné obdobie a chcela som sa zabiť. Povedala som to dvom kamarátkam a potrebovala som od nich pomoc,no ony to ignorovali akoby o nič nešlo,nikdy sa ani neopýtali napr. ako sa mám a nie to ešte prečo mám tak stavy…Hrozne ma to sklamalo.Nakoniec som musela chodiť na psychiatriu,brať lieky a tak. Teraz mi už je lepšie,no neviem ako sa mám chovať k nim,lebo mi je jasné že sa o ne zaujímam o dosť viac ako ony o mňa,necítim teda z ich strany to čo by som naozaj potrebovala,priateľstvo a podporu…Neviem ani ako im to povedať,prečo sa teraz trápim pre nich…Nechcem aby to vyzeralo že potrebujem neustálu pozornosť alebo niečo také.Len sa všade hovorí ako je dôležité sa zveriť priateľom v problémami…ale ked priatelia nechcú počúvať,sú potom vôbec priatelia

Milá Lili, chápu vaše rozčarování i to, že se váš vztah k nim se změnil. Pokuste se s realitou smířit a netrápit se, přijměte to, že to jsou holky do dobrého počasí. Chápu, že je to smutné, ale nezbývá nic jiného, než to přijmout. Bude přirozené, že se stáhnete… že budete dávat to, co ony, ne víc… možná ty vztahy vyplynou do ztracena a vy se porozhlédnete po jiných lidech… Můžete vyhodnotit, že to jsou dobré známé na nějakou činnost, která vás spojuje, a nečekat od nich to, co vám nejsou schopny dát. Můžete být ráda, že jste realitu jejich vztahu k sobě uviděla. Přeji vše dobré.