Zdravím, nevím přesně kam se obrátit,ale potřebuji nutně poradit.S manželkou jsme už čtvrtý rok v rozvodovém řízení. I přes to mám syna ve své péči a malá dcerka (3 roky) zůstala v péči matky.Bydlíme od sebe 80 km daleko. Vše by bylo tak nějak v normě, jenže poslední dobou se děje něco co nedokážu přesně definovat. Mám strach o dceru. Manželka začala pravidelně vyhrožovat sebevraždou!! trápí tím nejen mě a syna, ale i svůj okruh kamarádek a přátel. Komunikace s ní začíná být nesrozumitelná-jakoby zmatená. Mám starch, aby jednoho dne opravdu něco neudělala a nejen sobě, ale i naši dcerce. CO MÁM DĚLAT A KAM a NA KOHO SE MÁM OBRÁTIT??? Situace je opravdu vážná!! Děkuji moc za rychlou reakci-každý den se může něco doopravdy stát a já jsem zatím bezmocný:-(

Milý Petře, v naléhavosti je lepší využít telefonickou konzultaci – mmj. byla by i přínosnější… teoreticky byste měl spolupracovat s péčí o děti – s tou paní, co řešila děti u rozvodu. Zajít, sepsat, co vás znepokojuje, ona by měla udělat šetření a dát návrh… bezpečí dítěte by mělo být na prvním místě. Skutečně by měla nařídit spolupráci s psychologem, že její jednání poškozuje děti… vše lze řídit pouze v zájmu dětí, jí/dospělé osobě nemůžeme nařídit léčbu… Co její rodiče? Informoval jste je? Co spolupráce s jejími kamarády… Kdyžtak zavolejte.