Dobrý den, snad Vám tento článek nebude znít směšně a pokusíte se mi z Vašeho pohledu napsat svůj názor. Jsem ve vztahu cca 3 měsíce s přítelem (37let), musím říci, že po všech stránkách si vyhovujeme a doplňujeme. Po celé měsíce jsem s ním v jeho domě. V sousedství jsou jeho kamarádi a kamarádky s dětmi, se kterýma mě seznámil. A v jedné takové rodince mají 14letou dceru. Která z mého hlediska vyvolává mezi mnou a přítelem stálé neshody. Když jsem upozornila poprvé přítele – jak to vidím já (44let) jen mi řekl, že je to nesmysl………ale situace se stupňuje a opravdu si nevím rady. To, že slečna v jeho přítomnosti se snaží být v jeho nejužší těsnosti jsem nějak začala přehlížet, letmé doteky také. Přítel má dvě dcery ve střídavé péči, takže pro mě ranní vstávání a příprava snídaně atd.. Proč tato poznámka? Jelikož své děti ( 4 a 8 let) a 14letou slečnu vozí do školy. Stalo se, že počmárané auto srdíčky s ním nedělalo nic, ale já to poněkud nemohla přehlédnout. Takže z mého hlediska slečna je zamilovaná „snad platonicky!!!“…….situace se vyhrotila o víkendu. Byli jsme na návštěvě u rodičů té 14leté slečny a dohromady jsme hráli stolní společenské hry. Popíjeli jsme vínko a slečna colu. Alkohol dělá své a nějak jsem neukočírovala své emoce, když jsem zjistila, že milá slečna má nohu v klíně mého přítele. Tak jsem ji před rodiči řekla, zda si dělá srandu, všichni na mě jen zírali. Utekla jsem i když vím, že to byla chyba a měla jsem tuto situaci dořešit se všemi účastníky. Mé pocity z dané situace zde snad popisovat nebudu. Doma jsme se s přítelem pohádali a nechce více se mnou na toto téma hovořit. Jen mi říká, jak mohu žárlit na 14letou holku. V počátku našeho vztahu mi i četl její SMS, jak si slečna přála , aby přilétl podkrovním oknem a políbil ji na dobrou noc atd……..Vím, že rodiče s ní mají problémy, kde maminka ji chtěla vzít do psychologické poradny, ale zda tam byli nevím. Řekla jsem příteli, že by vše měl říci rodičům, ale odpověděl, že nic řešit nebude vždyť ji bere jako strejda a že se mu to i líbí, jak se k němu chová ta „slečna“…….Můžete mi prosím napsat Váš názor. Děkuji za brzkou odpověď.

Milá Janko, škoda, že jste situaci neustála v klidu a neotevřela ji k řešení se všemi zúčastněnými. Za optimální bych skutečně považovala, aby přítel slečně vysvětlil hranice jejich vztahu, pokud by to nepochopila, bylo by vhodné, aby on to probral s jejími rodiči. Příteli patrně dělá dobře, že ho obdivuje mladá slečna… Žárlivost je nesmysl – tím nic nevyřešíte – vynucovat lásku si nejde, užívejte to, co přináší vztah vám a pokud máte pocit, že pro partnera nejste partnerkou, odejděte. Nemáte to jednoduché a kam se v tom posunete, to nevím…