anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den, moc Vás chci poprosit o radu. Mám přítele, se kterým jsem skoro dva roky a necelý půlrok spolu žijeme. Jde o to, že můj přítel vyhledává na internetu pornografické stránky a to i za mé přítomnosti ve vedlejším pokoji. Když jsem mu řekla, že mi to ubližuje, řekl mi, že je to vlastně můj problém. Jeho to baví a mám se s tím srovnat. Bohužel i když se snažím, srovnat se s tím nedokážu. Představa, že jakmile opustím byt, začne jeho "koníček" mne ničí. Neustále plná historie porna, nastahované filmy. Nerozumím tomu a on mi to nechce vysvětlit. Na otázku, zda ho neuspokojuju, nepřitahuju mi řekl, že to se mnou nemá co dělat. Ale má, protože mne to ubíjí. Nevím, jestli už nejsem paranoidní, jestli dělám něco špatně. Prosím o radu, jak se k tomu mám postavit. Mám tolerovat jeho počínání, které mne ničí? Děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Zuzano, situace nelehká…mohu vám poskytnout opravdu jen obecné informace – máte pravdu, že dáním ultimáta a dalšími nátlaky se vystavujete tomu, že se rozhodne jinak než si přejete (taky se nemusí rozhodnout vůbec a rozhodnutí zda setrvat v manželství je na vás) Druhá pravda bývá, že jakékoliv rozhodnutí přináší více klidu než nejistota. Vy jste ted patrně na rodičovské dovolené, tak jistou roli hraje i ekonomická závislost. Každopádně vám doporučuji ze vztahu se emocionálně stáhnout tak, jak to půjde… Dobrou analýzu a doporučení ohledně manželských nevěr má ve svých knihách M.Plzák… Jste šikovná a samostatná žena, tak na to nezapomeňte.