:( Dobrý den. Uf,nevíte mi prosím pomoct? Cítim se fakt hrozně….Jsem totiž v maturitním ročníku ale nevzali mně na žádnou vysokou školu,jelikož dnes mi přišel poslední dopis a to z brna že mně nevzali na technickou univerzitu…To byla moje poslední nádej a já opravdu věřila že mně tam vezmou :( Ted nevím co dělat,nechci být příživník doma ale ani nemám schopnosti začít pracovat…Nejsem pesimista,vlastně sem byla až moc optimistická že mně hned přijmou ale teď mně to tak drsně probudilo do reality a zjistila jsem že vlastne nic doopravdy neumím…Napadali mne i myšlenky tohle všechno prostě vzdát ale to bych pár lidem opravdu ublížila a to nechci…Ale teď jenom ležím,pořád brečím a nejak si nalhávam že všechno bude dobrí,nejak se to vyřeší i když si za to přijdu zas směšne optimisticky …

Milá Lili, ono se skutečně vše časem nějak vyřeší – i ty jsi však aktivním spolutvůrcem. Umět přijmout realitu, (nehodnotit ji jako dobrou nebo jako špatnou)a v ní jednat tak, aby jsi se i nadále rozvíjela, je projevem maximálního duševního zdraví. Neodsuzuj se a pracuj, poctivě, vytrvale a do hloubky pracuj na tom, kým chceš být. Napiš si charakterové vlastnosti, které chceš, a ty naplňuj. Prober s někým, třeba s psychologem (je nestranný), jak postupovat při svém sebeuplatnění. Důvěřuj, že to, na čem pracuješ se právě teď realizuje. Přeji vše dobré.