anonym Personál zeptal se před 11 roky
Dobrý den.mám hrozne špatné nálady,jsem pořád nešťastná. Začalo to když se na mně kámoška vykašlala,asi jsem pro ni nebyla moc dobrá nebo co. Teď se jako bavíme,ale myslím že pro ni existuju jen když nemá nikoho dalšího po ruce,nebo se ke mně ani sama neozve a když jo tak jen odpovída na otázky a tváři se co ji to otravuju…Někdy je ale milá,žertujeme spolu a tak…No když já potřebuju pomoct nebo mám ty blbé nálady tak jen překoulí očima jako bych ji jen chtela záměrne otravovat ale já potřebuju kámoše…nechci být sama,nikoho jinýho nemám, nechci nic říkat ale chci aby vědela jak mně bolí když se ke mne tak chová…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milá Alice, trápení se vztahy, s kamarády je bohužel mnoho – přečti si i odpoveď pro Davida (kousek pod tebou). Při tvém čtení mne napadá několik věcí: - kamarádce řekni, jak ti je – konkrétně kdy a čím tě zraňuje… - špatné nálady bys měla naučit se zvládat – řešit sama sebe třeba s psychologem - kamarádka mohla být unavená z toho, že neví, jak ti má pomoct a sama chtěla do života více radosti než řešení pro ni neřešitelného… Přeji vše dobré.