anonym Personál zeptal se před 12 roky
Dobrý den.Je mi 19 let.Studuji na střední, ale nejsem v ničem dobrý. Každá vysoká škola kam sem chtěl mně odmítla, mimo muj obor (fotografie,skoušel sem i multimedia)už fakt nic nevím. A to sem toho opravdu hodně vyskoušel,umění bylo jediné co zvládam protože sem fyzicky slabý a nedokážu se šprtat jako napr lidi na medicíne. Zajímam se třeba o psychologii no pochybuju že by mne nejaká škola vzala protože sám sem emocionálne nestabilní. Jelikož sem spíš introvertní,neumím komunikovat moc s lidmi,tak se nemužu zaměstnat třeba u pokladni v obchode nebo tak.Sem ze sebe zoufalej taky proto že má rodina se za mně stydí,už ted o mně říkají jaký sem příživník. CO má dělat takový človek?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milý Milane, je třeba tedy najít zaměstnání. Zvládnout kontakt s lidmi může být docela dobrá výzva pro seberozvoj – komunikace u pokladny je minimální. Bylo by dobré nezoufat a říct si, to zvládnu – "nahoru nepoletím a dole mne najdou" – kniha Poznej svůj strach a překonej ho může být taky užitečná. Hlavně, prosím tě, nezoufej a vyjdi do práce mezi lidi (a třeba si přečti knihu Miluj svůj život) Fotografie může zůstat tvým koníčkem. Přeji vše dobré.