Milá Radano,věříte na osud? Třeba Vám něco předpoví opravdu dobrá kartářka,se kterou máte zkušenost, že se vše plní, máte pocit, že je možné běh událostí změnit? Také by mě zajímalo, jak vnímáte knihu Léčebný kód, je to opravdu takový zázrak nad zázraky, jak se tam píše? Děkuji za odpověď a mějte se hezky.

Milá Leni, osud – něco ano, něco ne, lidé se od sebe liší šíří manévrovacího prostoru. Každopádně máme svobodnou vůli v tom, jak na danou věc budeme reagovat a tím vytvářet budoucnost. Kartářky jsou různé, čerpají z různých zdrojů. 100% úspěšnou kartářku neznám. Své zdraví často očistama změnit můžeme a nejen to. I očisty vztahů a situací mohou pomoci. Léčebný kod je forma práce očisty a práce na sobě. Obdobně pracuji v http://www.rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html . Pěkné knihy: Osud jako šance, Aura a vztahy… Tak at se vše děje v souladu s vaším nejlepším vývojem.