anonym Personál zeptal se před 11 roky
Zdravím, mám přítelkyni, s kterou jsem více než 3 roky. Zrovna jsem v posledním ročníku střední školy a jsem na internátě. Asi před měsícem jsem poznal dívku, která z města kde jsem na internátě. Chtěla mě, nešlo se tomu bránit a podvedl jsem přítelkyni. Přítelkyně je hodná, milá a řekl bych, že v dnešní době holka, kterou by chtěl každý rozumný chlap. Nevím proč jsem ji podvedl, vztah mi přišel jako stereotyp a jakoby bez jiskry. Teď cítím silný pocit viny, nevím jak dál. Nevím co ke komu vlastně cítím, celé noci nespím. Ale s nikým o tom nedokáži mluvit, do toho mám velké finanční problémy a problémy ve škole jelikož se kvůli nespavosti a starostem nedokážu soustředit absolutně na nic. S nikým nedokáži mluvit o problémech a vše si nechávám pro sebe. Nevím jak dál, jak řešit tuhle situaci a mám strach, že maturitu tento rok nezvládnu, jelikož se vše nakupilo tak najednou a já nevidím žádné východisko. A stále musím myslet na všechny problémy a často i na minulost a co zlé mě v ní potkalo. Nevíte jak dál? Co s tím? A co dělat s nespavostí? Moc děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Mily pexo, Hlavne zadnou paniku. Nejde o zivot, vlak ti neujel nohy, ostatni je resitelne at to bude jak to bude. Bylo by fajn doprat si meditaci na vnitrni klid, jsi-li z okoli a probrat to osobne. Nespavost souvisi s psychickou nepohodou. Je treba se uklidnit, nejak vse poplyne, delam jen co mohu, ostatni prijimam. Udelal jsem zkusenost, kterou jsem potreboval, bicovat se, nema smysl. Co jsem se o sobe dozvedel? Zivot jsou zkusenosti. Drzim palce.