Dobrý den, pokud tedy mohu rozebrat mé myšlenky prostřednictvím této poradny – odpověď k 24.2.2014 – zde jsou mé reakce na vaše "dotazy": 1. není to leckdy jednoduché. Někdy si to složité děláme sami….A beru to tak, že život prostě není jednoduchý…Někdo má štěstí a proplouvá jím v pohodě…na jiného se toho valí hromada… Já jsem vděčná, že mám zdravé dítě, práci a skvělé rodiče….beru to jako bonus… Ale milující partner mi velmi chybí…. zvláště poslední dobou… 2. vy ho milujete více než on vás Možná to jen více prožívám… Myslím si, že mě miluje…proto se ke mě vrací…. Ale nevím… třeba si to jen namlouvám…. 3. kolik připoutanosti k němu cítíte? Už delší dobu se snažím odpoutat…ale když se potkáme…jsem ztracená…. většinou si vybavím to pěkné, co jsem s ním zažila a chtěla bych na to navázat… Mám v sobě moc lásky a chtěla bych mu ji dát…o to víc pak bolí, když on tím pohrdne a bez nějakého varování prostě zase zmizí…. 4. kolik místa máte pro partnera? chtěla bych s ním žít…vychovávat společně naše dítě…ač vím, že život s ním by byl v mnoha ohledech velmi složitý…. On je hodně svůj…museli bychom najít nějaký rozumný kompromis…. 5. vztah vám víc dává nebo bere? chráníte se? Když jsem s ním, připadám si plná energie, mohla bych lámat skály…cokoliv…když ale odejde, deptá mě to… Časem se sice srovnám….smířítm….ale…asi mi víc bere než dává…. 6. nehodnotím, co je a co není správně, když jde o lásku, jen to, zda mají věci řád Možná jsem naivní, ale mí rodiče i mí sourozenci mají šťastné svazky….takže věřím na lásku, která je schopna vydržet….a moc bych si přála takovou mít…. Naše "láska" uričtě řád nemá…. Vlastně je velmi chaotická…a každým odloučením jakoby křehčí…. Určitě bych více ocenila trvalý vztah… To jsou mé odpovědi….psala jsem je bezprostředně…tak snad vystihujou mé pravé pocity…. Kamila

Milá Kami, děkuji za odpovědi :), klíč k vašemu prozření se nejvíce skrývá v bodech 2. a 3. Ale i ostatní body poukazují na to, že je to nějak našišato. Je s podivem, jak jednou větou napíšete: chybí mi milující partner a druhou: myslím, že mne miluje a následuje: on mou láskou pohrdne a zmizí. Svou lásku můžete změnit na lásku kamarádskou, neočekávejte plnohodnotné partnerství, podle svých představ. On je takový poutník. Přijměte omezení, které tento vztah má… Uvedte rovnováhu na miskách Dávám – dostávám a pouta uvolněte a přejte si svobodu. Když budete chtít v té věci popracovat, ráda vás uvidím.