anonym Personál zeptal se před 12 roky
Dobrý den, potřebovala bych první pomoc! Jsem strašne moc zarliva .. Zamilovala jsem se do stejného kluka jako moje sestra ale problém je v tom že mu se asi zřejmě líbi ona a ne já.. Snažím se na něj zapomenout a předat žárlit ale vůbec se mi to nedaří.. Snažím se nezarlit ale je to silnější než já! Tak mi prosim poraďte jak mám na něj zapomenout .. Ale nejhorší je že si vždycky vzpomenu jak si mě uložil do přátel a jak jsme si spolu psali a strašné mě z toho bolí srdce když slyším jak mi sestra řekne že se nani díval.. Chci s tím skončit! Prosím poraďte mi. Děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milá Anonymnko, na to bych ti doporučila naučit se umění uzdravovat srdce. T srdíčko, které bolí, tak ho pohlad, zahřej ho jako ptáče, dovol, aby jsi mu dávala lásku, kterou potřebuje a aby to srdce přijalo. Pak je třeba pouta, která jsou mezi tebou a tím chlapcem uvolnit, přitáhnout k sobě tu touhu – do srdce, do břicha… a v hlavě mít jas… popřát sobě i jemu svobodu na všech úrovních… chápu ale, že pro netrénovaného člověka je to náročné a nemusí mi plně rozumět -obvykle to učím lidi individuálně. Když budeš chtít, dej vědět a domluvíme schůzku. Přeji vše dobré.