anonym Personál zeptal se před 11 roky
Prosim Vas o pomoc,jsem 45 leta SS a mam jedno dite. Mam spoustu dluho nejak kolem milionu,nemam praci, bydlim s pritelem, ktery me i syna vyuziva. Nemame casto co jist ani co na sebe. Jsem na pokraji sebevrazdy,uz nekolikrat jsem se o ni pokusila, vzdycky me zachrznili. z posledni jsem si odnesla jen poskozedni nervu a musim uzivat leky, sve dite 2olet miluji nada vse a vim,ze uz jsem mu ublizila jednou a nechci to udelat znovu- prosim pomozte me ,dekuji moc snad se nekdo najde kdo aspon trosku pomuze. dekuji Petra

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milá Petro, chápu, že je to hodně náročné. V oblasti psychiky: je potřeba symbolicky pracovat s psychoenergií obrazně takto: státi se stromem – vnitřně klidná, stabilní, pijímající to, co je a schopna se rozhlížet kolem sebe. V oblasti reálií to je rozhlížet se kolem sebe: jak to řešit, kus po kuse – nevím, nejsem sociální ani právně finanční poradce, ke zvážení: osobní bankrot, příspěvky na bydlení od městského úřadu, ubytování na ubytovně, příbuzní?… Držím palce.