anonym Personál zeptal se před 11 roky
dobry den mel bych k vam velkou prozbu.ted v patek manzelka celej den prozvracela a mela zimnicu,uz tri mesice drzi jen tak dietu a neji maso,nasel jsem u ni tyto leky ASENTRA-50-28KRAT50MG.a nevim si radu sni mohl byte mi nak poradit co mam delat a proc by asi brala tyto leky dekuji za odpoved
Nejlepší odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milý Vašku, to není na online poradnu, ale na návštěvu u lékaře či hospitaci. Asentra je antidepresivum – může ji brát pro úzkosti, deprese apod. Nevíme, jak dlouho je bere – zvracení může souviset i s nimi… Pokud se bude podobná ataka opakovat, naložte ji do auta a odvezte do nemocnice. (vy jste mi tu už psal, že? že s manželkou není rozumná řeč…?) Jinak rada, kterou jistě děláte je to, říct, že o ni máte strach, že si ubližuje, že ubližuje svému tělu a to ji pak nemůže dobře sloužit. Že byste rád, aby to začala řešit. Může se hodit http://www.anabell.cz/ Držím palce.