Dobrý den.Je mi 39 let a jsem 14 let celkem šťastně vdaná,a máme dvě děti,dceru 13 a syna 8 let.Před půl rokem do mého života vstoupil jiný muž,má dávná láska a i přes všechny zábrany a skutečnosti jsme se do sebe až bláznivě zamilovaly a milujem se do dnes.Zatím se nám to daří celkem tajit,ale při úklidu dceřiného pokoje,jsem nahlédla do jejího deníčku,který nechala na posteli,a málem jsem dostala infakt.Dcera tam má napsáno 10.3." pomoc,zjistila jsem,že mamka ma jiného".A teď nevím co dál.Dělám,že jsem nic nečetla a dcera dělá,že o ničem neví.Cítím,že se mi odcizuje.Kolikrát si i říkám že jí to povím,ale mám strach,abych o ni nepřišla úplně.Tak se dál trápím a nemůžu se rozhodnout,jak jí to mám říct a jestli vůbec. Poraďte mi prosím,mám jí to říct? Děkuji.

Milá Krato., nu to je situace… tajemství nesdílené, lež – to odcizuje… pokud vlastní rodinu nepřesvědčíte o tom, že volná láska je o.k., pak budete muset ve svém životě udělat pořádek a lásku zamilovanou transformovat na lásku kamarádskou. Dceři by bylo dobré říci, že je to člověk vám sice blízký, ale ne člověk, se kterým chcete žít…dělat dceru svojí spojenkyní a chtít po ní respektovat toto tajemství, také není o.k… žít otevřeně v pravdě, je cesta k uvolnění a lásce… je třeba vědět, kde stojíte a co chcete a podle toho se chovat. Doporučuji knihu Nevyšlapanou cestou. Přeji vše dobré.