anonym Personál zeptal se před 12 roky
Dobrý den, mám přítele necelé 3 roky a máme spolu ročního synka. V minulosti jsme si několikrát ublížili ale máme se rádi a už jen kůli malému to nechceme ukončit ale naše hádky jsou čím dál častější. On mi moc lže, říká že chodí do práce přitom jezdí s kamarádama do hospod. Kouří marihuanu a jeho syn ho moc nezajímá. Jen když se mu chce-tak mi to aspon příjde. Doma není co jíst protože on nikdy neudělá nákup. Všechno nechává na mě a já to se svou psychikou už nezvládám. A nechci se furt jen hádat a připomínat minulost. Kolikrát přemýšlím na sebevraždou ale věřím že by se o malého nepostaral.. má "zazobanou" rodinu která má malého taky samozřejmě ráda a nedá na něj dopustit ale vím že kdybych si něco udělala malý by šel k nim a oni by ho psychycky zdeptaly jako to udělaly přítelovi. Jediné co po něm chci je aby přestal kouřit marihuanu ale vždy si najde podnět aby se od této řeči odstoupilo.. Už si nevím rady a prosím o každou radu. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milá Maruško, doporučuji začít péčí o vlastní psychiku, vyhledat psychologa, psychoterapeuta k pravidelnější spolupráci, také třeba zvážíte užívání antidepresiv. Když se dostanete ke své síle a vyrovnanosti, lépe uvidíte, co potřebujete udělat či neudělat. Vaše očekávání od partnera – že nebude lhát, že bude chodit do práce, že nebude hulit – jsou v pořádku, jen jak vidno, není schopen je naplnit a vy tedy máte možnost s tím bud žít nebo odejít. Přeji vše dobré.