Dobrý den,mám dotaz ,nevím jak dál v manželství.S manželem jsme 20 let,na začátku jsme to nebrali vážně,já už měla dva syny a další děti neplánovala a tak i náš vztah byl volnější,já toho sice nevyužívala,ale muj manžel určitě ano,já nepátrala asi by mě to mrzelo. Po svatbě cca po 10 letém vztahu jsme se vzali,já mu přišla na 1nevěru,pak se nám narodily dvě děti ale mezi tím proběhla 1nevěra která mě v duši ničí dodnes. Vždy když přijdu manželovi na to že na netu apod schání nějakou slečnu na sex či delší sexuální vztah,tak se tím začnu užírat a pochybovat o sobě,nás a naší rodině.Teď u nás byl celkem klid,ani by mě nenapadlo že je to klid pro mě před pomyslnou bouří. Stalo se to že večer volám manželovi jak mu dopadla práce,on mi nezvedal a asi za 10 min mi volal zpět,že jsem úžasná,že mě miluje a že jsem ho zastihla v momentě kdy od zákaznice dostal návrh na sex a že je rád že jsem mu zavolala že si uvědomil jak moc mu na mně záleží a že už mi nikdy nechce takhle ubližovat,že jsme nějak spojení,že jsem to vycítila… Že jsem pro něj nejduležitější žena a že už mě nikdy nechce zklamat. Já nevím co teď?Radovat se,že už vše bude hezké a klidné?!Na mě jdes spíš vztek že celý roky věřim našemu vztahu,že ho mám ráda a on zjistil teď že mě miluje?Porodila jsem mu 2užasný děti,né každej by šel do 4 dětí,byl to a je záhul,tatka je užasnej,ale já se teď cejtim na dně že jsem žila ve falešný iluzi a nepoznala že mu na mně nezáleží. Nemužu ani pochopit proč mi to vubec říkal,na to mi odpověděl že mi chtěl tím dát dukaz že už mě nikdy nezklame. Je to jinak velmi chytrý člověk,spravedlivý,hodný,ale řikám si že se zachoval jak blb,proč mi to řikal…?Proč se já nechávám podváďet,odpouštím a věřím?.Rozumíte tomu? Děkuju

Milá Eriko, asi jste s manželem vnímala, že vy jste pro něj přístav a ta nejdůležitější. Taky se patrně o vás i děti staral. Víte, když čtu psaní o vás, nemůžu se ubránit tomu, že ženská nelogika je nekonečně … Muž vám říká, že "Že jsem pro něj nejduležitější žena a že už mě nikdy nechce zklamat." a vy z toho máte zhrzenost, pocit dna… On vám řekl něco, co považoval za cenné a vy řeknete, že je blb. zbytečně si vytváříte myšlenky, domněnky k minulosti a ještě sebedestruující… proč to děláte? hlídejte si myšlenky… Přečtěte si třeba něco o http://www.rovena.info/knihy-o-lasce.html Přeji vše dobré a užívejte přítomnosti a výlučnosti vašeho vztahu, který je o svobodě a lásce.