anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobry den,poznala jsem pred mesicem meho dosavadniho partnera ktereho moc miluju a chtela bych mu pomoct. vedela jsem ze je to podivin a i on se mi snazil celou dobu vysvetlit jak se citi,jen jsem to spravne nechapala.Az ted vim, ze trpi poruchou nalad bez somatickych priz.Chtela bych poradit, co delat jak se chovat, abych mu mohla pomoci a vsechno jsme mohli zvladnout.Vim ze to asi nebude jednoduche,ale budu opravdu rada za kazdou radu i vysvetleni teto choroby. predem diky za odpoved.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Lucie, velký dar bude, když nebudete jeho výkyvy nálad brát osobně a dokážete je akceptovat. Dobré je také vědět, co v tu chvíli partner očekává – proto si to vykomunikujte. Chce-li pozvolna přítel své nálady řešit, bude muset on hledat svou cestu k řešení… Každý člověk je originál a není možné touto cestou vystihnout podstatu potíží vašeho přítele. Pravděpodobně se jedná o hluboce uloženou bolest související se ztrátou … bez pomoci druhého jen obtížně nalezne uzdravení … Přeji vše dobré.