anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, je mi 23 let a vždy jsem měla problém se svou váhou a hlavně s nízkým sebevědomím. Před 4 lety jsem dost shodila a udržovala to, jenže postupem času to nabírám zpátky, i když zdravé stravovací návyky stále dodržuji. Nyní od ledna jsem začala znovu cvičit a mám pocit, že hrozně přibírám. Poslední dobou hlavně na nic jiného nemyslím než na svou váhu, nikam nechci i kvůli tomu chodit do společnosti a pořád se prohlížím a říkám si, že "tloustnu před očima".

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Ani, bylo by dobré mít přátelský vztah ke svému tělu – děkovat mu, za to, že ti slouží, je zdravé a umožnuje žít… je potřeba ho mít ráda v jakékoliv podobě – hlaď ho s láskou… taky si řekni, že je škoda díky ulpělosti na něm kazit si život a jdi… život je víc než myslet na tělo, můžeš v životě třeba dělat něco pro druhé… začni své myšlenky ovládat a řídit konstruktivním směrem. Ohledně metabolismu si můžeš zajít na nějaké vyšetření na specializované pracoviště. Taky zvaž, zda má tělo dostatek karnitinu, který je třeba k metabolismu tuků. Taky se tělo tukem může bránit proti tvé nelásce, když se uvolní, pak může tuk i pustit. Přeji vše dobré.