anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, je mi 17 a od svých 11let jsem měla problémy rodině. Táta týral mámu když jsem byla malá a postupem času si začala na me vylivat zlost . Prali jsme se často byly hádky a já začala později pít a utíkat z domu. Před pár lety jsem se pokusila o sebevraždu. Potom jsem přestala mluvit s lidmi a začala jsem se hrozně bát přišli problémy ve škole. Tak jsem přestoupila na jinou, ale tady sem našla mladou Mistrovou. Která se začala o mne hodně zajímat pomáhala mi v problémech. Kolikrát mě držela i dál od sebepoškozování a snažili jsme se najít jiné záliby. Je to takové světlo na konci tunelu. Normálně se bojím mluvit s lidmi ale s ní jsem v pohodě. A mám ji moc ráda snažím se vyhledávat její společnost. Každá druhá myšlenka směřuje k ní. Nejsem na holky.! Každé ráno si s ní povídám a dává mi motivaci k další práci. Minulý týden jsem ji řekla že ji beru jako takovou mámu a zda by jsme dohodli nějaká pravidla jak bych se k ní měla chovat. Ale to mě později odsekla. Že musíme zůstat na úrovni učitel a žák, že to sice mrzí ale nic s tím obě neuděláme. Docela mě to sebralo opila jsem se a zase se řezu. Nevím jak dál hrozně ráda bych se s ní bavila dál, ale bojím se chodit ji vůbec na oči. Kolikrát jsem si slibovala že už s ní nepromluvím, ale vůbec to nejde strašně jsem na ní fixovana a nevím co dál.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
MIlá Jessi, paní učitelka odpověděla ze strachu, že se na ni upneš víc než je zdrávo, že ti nebude moci dát to, co chceš. Každý touží po archetypální mateřské lásce a když nepřichází od bio mamky, máme tendenci hledat zástupnou mateřskou postavu, která porozumí, pochopí, pokonejší, podpoří a miluje bezpodmínečně. K dospění je to docela potřeba, takže chápu, že tě to teď bolí… holt budeš muset dospět sama – být sama sobě mamkou… to je náročný… můžeš najít si psycholožku v okolí… můžeš si vybavit si v imaginárním světě bohyni, která tě bude přijímat… https://www.google.cz/search?q=bohyn%C4%9B+sv%C4%9Btla&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=RV-dU7OWFsXEPI2AgbAD&ved=0CB4QsAQ&biw=1024&bih=475 Nehledej to v alkoholu, byla by tě škoda. Přeji vše dobré a držím palce.