anonym Personál zeptal se před 16 roky
Ahoj, mám takový problém,je mi 23 a se svou partnerkou VERONIKOU jsem od roku 2003, všechno bylo ok, az do konce roku 06 kdy jsme se casto hadali a neklapalo nam to, protože jsem si začal psat s jednou holkou jmenem LENKA, kterou jsem poznal přes net. Vyústilo to tím že jsem s ni šel do kina a druhý den se rozešel se svou partnerkou, se kterou jsem měl az na ty hadky skvely vztah. S tou LENKOU jsem byl jenom v tom kině a pak už jsme se neviděli, protože se vrátila ke svýmu bývalymu, tzn. zůstal jsem sám a tak začal dolejzat za svou byvalou VERONIKOU. Ted jsme zase spolu. Hlavním problémem je ale to že jsem ted zjistil, že v těch 3 týdnech co jsme nebyli spolu spala s kamaradem, se kterym (chodila,jen sex) prede mnou. Já jsem si to myslel a ona me v tom vcera utvrdila, když jsem se ji na to zeptal. A já ted nevím co mám dělat, miluji ji, ale nedokazu to prekousnout. Děkuji za odpoved. Radek

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý Radku, promiň – ale připadá mi tvoje zápletka taková – mno, jak to říci… chtělo by to získat trochu nadhled nad situací – nedokážeš-li to sám, můžeš přijít… Pokus se trochu odpoutat od svého ega a s láskou pochopit jednání své partnerky – dopřát ji to…pokus se, aby tvá láska nebyla tak majetnická (mmj. to totiž není láska) Radku, doufám, že se z tebe postupně stává zodpovědný muž … přečti si knihu Malého prince a zvláštní pozornost věnuj rozmluvě prince s liškou… Věřím, že svět budeš zdobit svou láskou… :)