anonym Personál zeptal se před 16 roky
Ahoj nevím jak začít tak tedy mám přítele jsme spolu 4 roky.Ze začátku byl do mě blázen ale pak začal stále o něčem přemýšlet seděl a díval se do neznáma a když jsem se zeptala co se děje tak se mu to vůbec nijak nezdálo a kolikrát se rozčílil. Říkal to člověk musí pořád na něco myslet? Tak to šlo dál měl tendence se mi stranit začala jsem o nás hodně pochybovat. Bála jsem se že mě už nemá rád jsem totiž starší o 7 let. Mě je 37 let a jemu 30 let. Začal hodně pokukovat po ženách já nejsem proti tomu když se muž podívá na pěknou ženu já se také podívám na pěkného muže ale tím to končí.On je jiný vždy se zadívá a pak nepřestane nežli ta žena odejde vůbec mu nevadí že jsem vedle něj dokonce se v autobuse dívá do skla a pozoruje. Jsem zoufalá když mu to říkám tak se pak jen hádáme, miluji ho ale tohle mě strašně ponížuje. Když jsem chtěla odejít, tak nechtěl o tom ani slyšet, řekla jsem mu co se mi nelíbí, ale stále mi tvrdí své. Jeden čas jsem s ním bydlela u jeho mamky a sestry je jí 21let. Asi si budete myslet že jsem blázen ale doopravdy se to stalo. Hledala jsem přítele volal mu kamarád nemohla jsem ho najít ale slyšela jsem hlasy z koupelny stál tam nad vanou své nahé sestry a dokonce byl nahnutý přímo nad ní.Otočila jsem se a utekla na chodbu, nevím mě se to dost příčilo on mi jen řekl že nejsem normální, když mi takové věci vadí. Často se před ním svlékala a obnažovala stále pupík. On jí pozoroval a ona byla přitom taková rudá v obličeji, vždycky když věděl, že někde je, tak tam pospíchal.On má velkou rodinu sourozence jen jednoho ale sestřenice a bratranci. Nevím co si mám o všem myslet jsem zoufalá jsem opravdu blázen že se mi takové věci příčí, je to normálni? Prosím o radu a předem velmi děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Angelo, co je normální? z jakého úhlu pohledu… Odpověď na otázku normality tedy nebudeme hledat :). Důležité je, jak se cítíte vedle přítele – jestli milovaná, pak je vše v pořádku… já mám spíše pocit, že si připadáte vedle něho poněkud navíc – to je důležíté! Milá A., zvažte, co do vztahu dáváte vy, co dostáváte – jsou tyto položky v rovnováze? Jakou roli hraje závislost? a na čem vlastně? Přeji dost odvahy a poctivosti ke svému životu a k sobě.