Dobrý den, je mi 17 let a už opravdu nevím, jak dál. Přemýšlela jsem, že bych navštívila psychologa, ale nechci aby to věděla mamka. Je to možné? Od malička nenávidím svého otce, měla jsem díky němu dost škaredé dětství, spíše jsem ho vůbec neměla. Mamka je tělesně postižená, takže jsem od velmi brzkého věku musela zvládat všechny domácí práce. Před 4 lety se otec odstěhoval (milenka), bratr odjel studovat daleko, takže domů skoro vůbec nejezdí. Od 15 let každý víkend pracuju, protože naše finanční stránka je hodně mizerná. Mamka je na mě velmi závislá, když jdu ven, je mi schopna 5x za hodinu zavolat, jestli už jdu domů. Před 3 roky, jsem přišla o velmi dobrou kamarádku a prakticky jsem se z toho zhroutila. A asi před 3 měsíci jsem přišla o dalšího kamaráda, kterého jsem 3 roky milovala. Jeho přítelkyně na mě žárlila, i když se mezi námi nikdy nic nestalo. Vyslechla jsem si i dost škaredé urážky a když už to vážně začali přehánět (dost ošklivým vyhrožováním) přemýšlela jsem i o udání. Nedalo se to už snášet. Mám pocit, že nikoho nedokážu milovat kvůli tomu, že mám v srdci pořád toho kamaráda. Už prostě nevím kam dál, pořád jen pracuji, abychom měli na složenky a i přesto asi pořád nedělám dost, protože s mamkou se pořád jen hádáme. Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný večer.

Milá Katy, ano – uvolnit pouto ke kamarádovi je nutné pro to, aby v srdci bylo místo pro jiného muže. (knihy Vztahy v zrcadle aury; Egyptská magie lásky – je třeba vše provádět nejlépe v meditativním rozpoložení – můžeš se i objednat – provedu tě tím) nenávidět tátu – nenávist je destruktivní emoce, která ti škodí ať to v tuto chvíli vidíš nebo ne. Tátovi poděkuj za život – nic víc, nic míň. Bolest uzdrav. A propust ho… (taky tě tím efektivně mohu provést) Peníze – řešené sociální dávky (minimum a příspěvek na bydlení) máte? Táta taky musí platit… Pokud ne, dejte to k soudu – na oddělení péče o dítě při městském úřadu pomohou. Držím ti palce a dopřej si kus relaxace o prázdninách i mimo domov… http://hnutiduha.cz/akce/tydny-pro-les-divocinu