Dobrý den. Je možné že mám anorexii i když je to u mně spíš o tom že pořád myslím na to jak sem tlustá a že bych měla jíst lépe ale nikdy se k tomu nedokážu přinutit? Jednou sem našla takový text na netu a tam bylo "Are you sure you are anorexic? You don´t look skinny." a je jasný že to bylo myšleno jako ironie že opravdu vychudnutá anorektička je už nejtežší stadium této nemoci. Ale u mně není ani tá snaha o hubnutí jenom samé výčitky, špatné myšlenky i to že na sebe nesnesu pohled a tak dále.Nevím ale co bych měla dělat. Je mi 19 let a takhle je to už asi 2 roky nebo víc.

Milá Katty, je potřeba, abyste měla ráda svoje tělo takové, jaké je. JIné nedostanete a můžete mu poděkovat za to, že vám dobře slouží. Navažte kamarádský vztah se svým tělem a slibte mu, že mu budete dělat to, co mu bude prospívat. Sežente si knihu Miluj svůj život a taky knihu Žít s radostí. Zvažte, zda život je o tom, že budete řešit tělo a jídlo nebo třeba budete dělat pro svět něco dobrého – třeba i dobrovolnickou práci… Přeji vše dobré.