anonym Personál zeptal se před 10 roky
Zdravím. Je to cca měsíc, co se můj partner a podřízený v jedné osobě pokusil o sebevraždu pod vlivem léků a alkoholu. Podotýkám, že náš vztah vzešel z pracovního prostředí a on žije přes 10 let v jiném vztahu daleko ode mě. Od začátky, kdy to mezi námi začalo mi s ním bylo krásně, mluvil o tom, jak mě miluje a jak jsem ho vrátila zpět do života a začali jsme pomalu plánovat společnou budoucnost. Pak se stalo tohle, já jsem se zhroutila, nabídla mu svou pomoc, on řekl, že se s tím vším nějak musí vyrovnat. Řekl o nás prý rodičům, sestrám i své přítelkyni. Nevím, jestli tomu můžu věřit. Aktuálně je v pracovní neschopnosti a strávil u mě 9 dnů. V neděli odjel. Sdělil mi, že teď je šťastý se svým psem a od té doby nekomunikuje (byli jsme zvylí komunikovat celý den každý den). Jen pláču, jsem plná výčitek, zklamání, strachu a bolesti. Vyhledala jsem psychologickou pomoc, ale moc mi to nepomáhá.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Dano, psychika je fakt náročná věc. Ted můžete pozorovat, co se děje s vámi a co s přítelem… že tomu moc nevládnete… vládu nad sebou získáte na začátek tak, že to budete jen pozorovat. Namalujte si každou emoci zvlášť a pusťte ji… takhle se to ale nevysvětluje dobře… vratte se ke své síle… odpustte jemu, odpustte sobě… nic nevyčítejte… vše jsme dělali, jak jsme v dané chvíli uměli nejlépe…. můžete mi zavolat…