anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, Právě jsem vyšla ze střední školy a mám svojí první práci.Problém je v tom,že beru naprosto příšerný nízký plat a druhá věc je ta,že mám čím dál tím větší problémy se svojí nadřízenou.Snažím se dělat vše,tak jak mě tady učí..Jenže na škole nás to učili jinak.Neustále má narážky na to,že ze školy nic neumím a je to mnohem horší semnou než si myslela. na rovinu mi řekla,že mám měsíc a půl na to,abych se vše naučila,jinak půjdu..Na jednu stranu obor změnit nechci a proto se to snažím vše vydržet,ale na druhou mi tu práci svým chování znechucuje.Mám dost problém se sebevědomím a to,že mi neustále nadává i za blbosti a staví mě to řady,jako 5leté dítě mi fakt vadí,ale o tu práci stojím.Mám pocit,že jsem tu fakt na nic..že nic neumím a nic umět ani nebudu,protože když neumím ani to,co jsem studovala a s láskou,tak mi v hlavě běhá to,že se neuživím a nepostavím na své nohy…Jsem neštastná z té nadřízené,protože se opravdu snažím a nevím,jak se jí mám zavděčit..Prostě mě ve škole nenaučili to,co potřebuju v praxi a ted se mi to špatně učí:(..Navíc je na mě opravdový tlak.Zadarmo dojíždím do jejich práce,kterou mají ještě doma,abych se toho víc naučila a stejnak se jim nezavděčím.Zkuste mi prosím poradit,co s tím mám dělat. Chci si práci udržet,ale zároven mě to tu ubíjí. Děkuji za odpověd.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Markétko, tady rada těžká. Věř, že když to nejde tady, tvoje kariéra tím nekončí. Učit se je třeba – nejlépe celý život, školou to skutečně nekončí.A toto je tvoje první zkušennost, něco si z toho vezmeš a půjdeš dál. Když se ti podaří vzít to trochu s nadhledem – bud bude nebo nebude – to se uvidí, ale pro tebe to každopádně bude dobré. Když budeš muset jít dál, budeš mít kus praxe a zbavíš se nepříjemné ženské. Když zůstaneš – stejně zvaš, zda ty vztahy stojí za ty nervy…. Držím palce.