Zdravím, nevím si rady s mou situaci. Nevím jak to začalo ale už nějaký čas myslím na smrt. V tom smyslu že všichni jednou umřeme a tak proč se snažit ku příkladu snažit se vypadat hezky ,sportovat pro udržení postavy nebo zdobit svůj dům a jiné. Spousta věcí se mi zdá banální a já už mám i takové dny kdy vlastně nic nedělám jen koukám na mraky, procházím se a přemýšlím o životě a smrti. Smrti se nebojím, vnímam ji spíš jako kamarádku co si pro mě jednou přijde.A když ještě žiju vím že se z toho mám radovat a dělat aspoň něco no mám asi nějaký blok který neumím překonat. Mám s tím zajít raději k psychologovi a rozebrat to?

Milá Terko, přijmout svou smrtelnost může dát životu hloubku.Přečti si třeba Věc Makropulos. Bez smrti by nebylo filosofie. Smysl života… Mnoho lidí před námi bádalo a došlo k různým poznáním a dokonce je zapsalo… Přemýšlíš o životě a smrti a co o životě po smrti? Ti, kteří toto téma řešili do hloubky, se obvykle shodují v tom, že je třeba kultivovat svou duši a dělat kolem sebe hezky. Že bez Lásky naplnění není… (Láska jako energie a vztah ke světu) Držím palce.