anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobry den,potrebovala bych poradit co mam delat,kdyz syn je agresivni aneustale dela problemy.Je mu 18 let a ma dojem,ze muze vsecno na svete.Kdyz mam jiny nazor hned vybuchne a je sprosty.Vyhrozuje,ze nam to vsechno vrati,dokonce uz vystartoval fyzicky na manzela.Prestala jsem mu davat penize,kdyz je tak chytry at si je vydela.A zacalo to byt jeste horsi.Uz se opravdu nekdy obavam co provede.Myslim,ze ma nejakou poruchu,ale nevim jak pomoct.Sam si to neprizna a nikam nezajde.Manzel mu uz rekl at se zbali a odejde,kdyz nas tak nenavidi.Jenze on nikam nechce,protoze nema kam jit.Nevim jestli to ma hlavu patu,ale jsem zoufala.Jestli muzete poradte,dekuji.J

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Jarko, opravdu náročná situace. Od 18 let je syn plně zodpověný za sebe. Zákon o rodině praví, že vy máte vůči němu vyživovací povinnost pokud nedokončil přípravu na povolání, v případě, že jeho chování narušuje však běžné mravy, tuto povinnost vůči němu nemáte. Je třeba, abyste uchránili svou bezpečnost. Pokuste se poradit s OSPOD při MÚ. Postupně můžete volat policii, chtít protokolovat přestupky… a o dalším postupu se poradte s právníkem…