anonym Personál zeptal se před 10 roky
Pěkný den, nevím co s tím. Mám 33 let a manžel 51 let, jsme spolu 12 let, ztoho sedm let manželé. Máme dvě děti 6 a 4 roky. Manžel je řidič kamionu, má stále stejnou trasu, v neděli večer vyjede do Francie, ve středu jede přes republiku na Slovensko a Maďarsko a v pátek doma. Někdy v květnu jsem zjistila, že mi lže, tvrdil, že nocuje na Slovensku, přitom spal u Brna, v peněžence jsem našla účet z benzínky na víno a brambůrky, což by nebylo tak divné, ptala jsem se ho na to, proč mi lže, kde byl? Bylo mi řečeno, že si domýšlím, a že to není pravda. Tak jsem se mu podívala do průběhu jízdy a zjistila jsem, že spal u Brna. Minulý týden, mi to nedalo a ze stazek jsem zjistila, že tam nocuje cca 2x do měsíce, a v tlf. vše důkladně vymazáno, jen tam zapoměl vymazat sms o doručení, kde psal nějaké Alence, jak se má, co nového v Rosicích, že jí po páté zavolá, že mu to ve středu nevyjde, že snad v nedělu, jak pojede do Francie. Tak jsem na něj uhodila, řekl mi, že je to spolužačka ze základky, kterou náhodou potkal u Lidlu v Rosicích, že tam jezdívá často nocovat, protože je to kousek od dálnice, ale je tam klid. Že si s ní zašel vícekrát na vínko, a že jediné co po něm chtěla bylo půjčit peníze, že je nezaměstnaná.Omuvil se, že už v tom květnu mi měl říct pravdu. Teď ve mě hlodá červík pochybnosti. Do toho jsem zjistila, že si na youtube prohlíží náctileté holčičky jak tancují, vrtí se atd., navštěvuje stránky erotické seznamky a dívá se na porno kanály, na to jsem se ho neptala. Ujišťuje mě, že jsem jeho jediná, že miluje jen mě, že milování se mnou je skvělé, za víkend se milujeme i pětkrát. Manžel byl ženatý, když jsem ho potkala, ale s manželkou, už nežil, čekali, až bude jeho dceři 18, aby se rozvedli. Jeho první žena se nechtěla moc milovat, tak si to kompenzoval milenkami. Tak proto si myslím, že se chlap nikdy nezmění, i když se mnou má vše. Od března do září jsem zhubla 25 kg, abych se mu líbila a byla jako když jsme se potkali, jen věk už nikdo nezastaví, manžel za deset let vztahu 20 kg přibral, připadá mi, že u něj začíná krize středního věku. A já v noci nespím, protože o všem přemýšlím, jestli mám spolužačce zavolat, jestli výpověď se bude schodovat nebo se vykašlat na manžela nebo s ním zůstat a věřit v jeho verzi a za dva roky zjistit, že potkal další spolužačku. Nevím, jsem zmatená… Děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
MIlá Jani, muže jste si vybrala, vdala jste se, máte děti a muže, který rodinu zajistí a miluje se s Vámi. Ano, zatajování je nedobré, ale píši o tom, co máte dobré, abyste na to nezapomněla… Doporučuji, abyste se opřela o to hezké mezi vámi a taky o důvěru v sebe… pečujte o sebe, zajděte si k psychologovi, na meditaci, do salonu krásy… potřebujete se zklidnit a nerozvíjet sebedestruktivní myšlenky… Ze svého klidu pozorujte manželovu sexuální nezralost… když ji dokážete přijmout, můžete o ní začít mluvit… Přeji vše dobré.