anonym Personál zeptal se před 10 roky
Naši se rozvedli, když mi bylo 18. Otec si založil novou rodinu – dokonalejší kopii té naší. Ve staré rodině měl holku (mě) a kluka, i v nové rodině má holku a kluka – dokonce je mezi nima stejný věkový rozdíl jako mezi mnou a bráškou. Má nevlastní sestra mi je hrozně podobná. Je mi již skoro třicet a pořád se s tím nemohu srovnat. S tím jak na mě neměl čas, jak na mě kašlal. Jeho druhá dcera, má mladší kopie, má všechno. Finanční blahobyt, jeho bezbřehou pozornost. Když na to poukážu, táta říká, že holt byla tehdy jiná doba, měl míň peněz a byl mladší. Žertem říká, že jsem měla smůlu… mám chuť ho přerazit.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
MIlá Petro, bez akceptace toho, co bylo se daleko nedostanete, zlobí se ve vás málé dítě a vy mu dopřáváte sluchu… Potřebujete zpracovat svůj vztek na tátu, pohladit své zranění dítěte a říci vnitřnímu dítěti: dám ti vše, co potřebuješ… tátovi poděkovat za život a říct mu, že život berete tak, jak vám ho dal… táta ze svého úhlu dal, co mohl… může to být dlouhý proces, ale i vcelku krátký – záleží na vás, jak se do toho pustíte… doporučuji za tím účelem vyhledat odbornou pomoc – např.rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Přeji přijetí dospělosti…