anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, Chtěl bych se zeptat na názor ohledně pauzy ve vztahu. Jsem s přítelkyní přes 6let (je nám pod 30let) a cca před měsícem mi oznámila, že najednou necítí to, co cítila dříve a neví jak dál. Že mě má stále moc ráda, ale prostě to najednou tak necítí. Navrhla pauzu a já, i když nerad akceptoval. Nejdříve jsem se snažil vymýšlet překvapení atd, ale bez nějaké změny. Myslíte, že mám úplně přestat komunikovat a nechat jí prostě čas? Jak dlouho? Já ji nechci ztratit, ona mě prý má pořád strašně ráda (jen potřebuje čas). Z mého pohledu nevím čas na co atd… Děkuji. Tomáš

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý Tome, máte pravdu – je to takové… každopádně je to pro vás informace o tom, že ona se ze vztahu vzdálila a o vaši aktivitu nemá zájem. Bohužel pro vás: nemůžete dělat vůbec nic… nechte aktivitu (i tu komunikační) na ni. Patrně vás má ráda jako člověka, přeje si, abyste se měl dobře, neví, jestli si sama nezkomplikuje život rozchodem… ale jako partnerka vám po boku nestojí… chápu, že je to pro vás těžké, ale doporučuji Vám, stáhnout pozornost k sobě, pečovat o sebe a více se vnímat jako samostatná jednotka než jako součást dvojice. Držím palce (když budete chtít pomoci s uzdravením srdce) ozvěte se… R.